perjantai 25. lokakuuta 2013

Äiti hei, katso mitä mä tein!




Ei niistä tullut tasan sellaisia kuin "piti". Ei sellaisia kuin äiti tekee. Ei tietenkään. Nämä oli ensimmäiset karjalanpiirakkani, mitä olen itsekseni tehnyt. Tottahan olen ollut joskus äidin "apuna" tai pikemminkin opissa, mutta niistä on aina tullut ihan omanlaisiaan.

Sanompa kuitenkin että maku oli erinomainen!



Ja nämä hurmaavat karjalanpiirakat poikanen toi mukanaan mummulasta. Oli itse päässyt rypyttämään ja niin ylpeä leipomuksistaan. Mukana oli puoli kattilallista riisipuuroa, niin että olihan pakko jatkaa puuhaa kotona...

ps. Äiti hei, poikani opetti minulle kuinka mummu levitti sen riisipuuron eikä sitä pidä jättää piirakan keskelle kasaan! ;)

2 kommenttia:

  1. ei se näkö vaan se maku:) Mä miim tykkään itse tehdyistä karjalanpiirakoista, teen niitä, enkä välitä niiden näöstä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan tuo on :) Ei pidäkään olla niin kriittinen, muuten jäis moni juttu tekemättä!

      Poista