perjantai 14. lokakuuta 2011

Mulla on uusi musta harava!


(kuva: Fiskars)


Että ihminen voi olla iloinen pienistä asioista.
Nyt ilonaihe oli maailman hienon harava!
Musta fiskars, jonka isäni toi.
Pienenä vitsinä, siitä mitä voisin tehdä "ajankuluksi" nyt kun pojat on mummun ja papan kera syyslomareissuilemassa viikonlopun.


Ennen haravaan tarttumista aion kuitenkin viettää yhden illan hyvän livemusiikin kera kaupungissa. Ja seuraavan illan serkustemme saunaillassa. Ja Isi, sitten tartun haravanvarteen. ;)


Mukavia syyslomapäiviä kaikille lomalaisille!

5 kommenttia:

  1. Ja niin hyvä on tuo kyl käytössä myös! Tosin mulla on vaan tylsä vihree :D

    VastaaPoista
  2. Tänään mietin kans haravaa... Joku tuossa mallissa on niin kivaa, että se houkuttelee vaik en just nyt tarvitse. Ensi keväänä hommaan :-)

    VastaaPoista
  3. Hauskaa! Ja todellakin sitä ilahtuu usein pienistä jutuista. Mä saatan kanssa iloita jostain hassuista arkisista asioista, kuten uudesta tiskirätistä tai mistä vaan! :D Paitsi ei ollut tarkoitus verrata sun hienoa haravaa tiskirättiin, hihi. ;) Iloisia haravointihetkiä siis sinne!

    VastaaPoista
  4. Siis mitäh?! Mulla on vaan sellanen karsee kulahtanut rautahäkkyrä haravana, joka on ehkä ollut jonkin värinen noin kymmenen vuotta sitten. Olen niin kade, etten ehkä enää lue blogiasi ikinä! ;);) Tai ainakaan en haravoi..

    VastaaPoista
  5. :D te ootte kyllä ihania!!! tiedätte siis mistä puhun..;)

    VastaaPoista