maanantai 25. lokakuuta 2010

äänetön minä, valkoisia asioita, kirja vanhemmuudesta





Kahteen viikkoon en ole kerinnyt kirppareille. Tai ei ole ollut tarvetta. Ei ole huvittanut. Tai jostain syystä en vain ole käynyt! Ei siinä sen ihmeellisempää. Vaikka sen verran oudon pitkä tauko että etsin kuitenkin asialle selitystä. :)
Nyt oli hyvä reissu! Paljon valkoisia asioita osui eteeni; untuvainen putkityyny, valkoinen arabian iso kulho (ihastuttava aarre), lisää karhulaa, kiva puinen lokerikko eteiseen pikkusälälle, ja 40 peltistä leivosvuokaa.
Sekä pari lautapeliä lapsille, tarhatossut, ainiin ja kirja.
Tommy Hellstenin vanhemmuus-vastuullista vallankäyttöä.
Opiskeluaikana tuli niitä luettua, kun kuului asiaan. Nyt olen silloin tällöin ostanut jos on eteen tullut. Yleensä hyvää ja mielenkiintoista luettavaa.
Ilta menee teetä juoden, kurkkua parannellen, yskänpastilleja imeskellen...syksyt olisi niin vieläkin enemmän kivaa aikaa, ellei olisi niin tautista..

ps. kuvaaminen on nyt juuri niin tylsää kun ei ole valoa!! parempi muuttaa kaikki mustaksi ja valkoiseksi.

2 kommenttia:

  1. Hienoja löytöjä ja hienoja kuvia. Siis TOSI hienoja kuvia kun selailin. Mä arvostan aina korkealle hyviä valokuvaajia, itse kun en vaan osaa. Ja odottelen innolla milloin itse pääsen seuraavalla kirppiskierrokselle. Ainakin mulle tulee kirppislöydöistä ihan huikeen hienot fiilikset. Tuntuu tuhat kertaa paremmalta löytää käytettynä joku kiva juttu kuin ostaa jotain uutena kaupasta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Terhi! :)
    Mulla juuri samat fiilikset, melkein leijun pää pilvissä kun tulen kotiin löytöjeni kanssa. Sitten levittelen ostokset lattialle ja pyydän/vaadin perheen miehet ihastelemaan mitä kaikkea olen kantanut kotiin ja kuinka edullisesti!
    Olen jo monta vuotta aika tehokkaasti välttynyt uuden ostamiselta, melkein kaikessa.

    VastaaPoista